Her şeyin bir zamanı vardır. Susmanın, konuşmanın, sessizce uzaklaşmanın, barışmanın, çatışmanın, doğmanın ve dahi ölmenin. Evlenmenin, ayrılmanın, kazanmanın, kaybetmenin, her şeyin bir zamanı vardır.
Acele ederek yetişemezsin. Sadece doğru şeyleri yaparak bekle. Ve zamanı geldiğinde hazırlıklı ol...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Mükemmel bir eser...Bu zamanda tefekkürü bir bakış açısı ile temsiller ile sıkmadan şevkle okutturan bir eser...Yazarın dünyevi bir menfaat istemeden herkesin istifadesine sunduğu bir şahaser..
Güzel..Kısa ve net bilgiler vermiş.. Bazıları bizim ülkemizdeki araştırma ve bilgiye göre eksik ve kopuk..
Genel olarak bildiğimiz ama hatırlanması gereken bilgiler içeren bir kitap....