Ümit özcan

Ümit özcan
@SeyyahUo
Burada yaptığım her eylem, kendime arşiv niteliğindedir.
Puan vermedi·141 syf.··
2021 11. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 27 Temmuz 2021 23:50
Beğendim. Edebi dilini çok beğendim. Olayları, günleri, zamanları, kişileri, nesneleri harmanlayışını, ustalıktan ziyade, her zerresine kadar yaşamış olduğu o duygular ile doğal olarak ortaya çıkarttığı bu ürünü oldukça beğendim. Anlatım dilini beğendim, ama dili o kadar yanmış ki yazarken yarım bırakmalarını, üstün körü geçişlerini o boşlukları sizin duygulatınız ile, empati kurarark doldurmanıza vesile olmasını beğendim. Sonuna tarihi attım bakalım, ir kez daha okuyacağım o günü şevkle bekliyorum.
Edebiyat
RuKim Thuy · Kafka Kitap · 2014269 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ümit özcan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·141 syf.··
3 günde okudu
·
2021 11. kitabı
Kim Thuy
6.3/10 · 269 okunma
cümle böyle :( başladı, böyle :)bitti.
“Biri bana insanların arasındaki bağların gülüşlerle, özellikle de paylaşımla, paylaşımdan ortaya çıkan yoksunlukla şekillendiğini söylemişti. Bunun nedeni belki de gecenin ortasında birinin gözyaşlarının diğerini de ağlatması, otistik oğlumun sonunda hayatının ilk üç ya da dört yılında görmezden geldiği ağabeyi Pascal'ın varlığının bilincine varmasıydı. Henri bugün artık Pascal'ın kolları arasına çöreklenmekten, yabancıların önünde onun arkası- na saklanmaktan gözle görülür bir şekilde zevk alıyor. Belki de tüm o bölünen, rahatsız uykular sayesinde Pascal da artık kardeşinin takıntılı katılığına uyum sağlayabilmek ve onun güne öfkelenmeden, yersiz tedirginlikler yaşamadan başlayabilmesi için kendi isteğiyle sağ tekinden önce sol ayakkabısını giyiyor."
Sayfa 57·Kitabı okudu