En ağır yük nedir şeyhim?
- Nasibin olmayanı , kalbinde bulunduğu an evlat!
- Peki, kalbimiz niye hüzün dolu?
- Çünkü yanlışlıkla değil , yalnızlıkla seversin.
-Ama kalbim çok bitap.
- Eninde sonunda duracak kalplere, hiç bitmeyecek sevdalar sığdırdınız...
Ben yollar ararken, yarım kalmış hikayemin şairi şöyle diyordu; "Sen derdini kalbine çiçek diye takanlarında Rabbisin, kalbimin orta yerine bir kanaviçe çiçeği misali kondur derdini. Derdinle çiçek/endir kalbimi ...