Uzun süre ara verdikten sonra bitirmeye karar verdiğim kitabi sonunda bitirdim. Kendi bilincimizle yapıyor gibi düşündüğümüz olayların, aslında patron olan beyin tarafından yapıldığını kanıtlayarak sunan bir kitap. Akademi içerikli olmasına rağmen, sohbet dili kullanıldığı için hiç sıkılmadım.
Çöküşün hikayesi ile amok eğer bir arada olmasaydı harika olurdu. Kitap psikolojik gerilim kitabı yine. İnsanın kendisiyle çelişmesini ve bu çelişki sonucu oluşan bunalimlari konu alıyor. Psikoloji sevenler okumalı.
Psikolojik gerilim sevenler için bence harika bir eser. İnsanı yalnız bırakınca ne denli problemler yaşayabileceğini de sermekte. Psikoloji seviyorsanız okumanızı öneririm kesinlikle.