...
Takip Et
...
@Sezer21
Okur
Ben kimim?
Öğretmen
Istanbul
2 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
0
Kitap
10
Takip edilen
6
Takipçi
0
İnceleme
2
Alıntı
0
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
gamze ş.
@gmzshbz
·
İyilik,yola düşen,yoldan toplanan birşey değildir.Tesadüfen ele geçen birşey değildir.İnsan iyiliği ancak başka bir insandan öğrenir.
Kitabı okudu
Toprak Ana
Cengiz Aytmatov
...
İnsanlar saldirganlik ve cinsellik içgudüsüyle doğar.. adem ve havanin cocuklari iktidar duygusu icin ilk cinayeti işlediler.. insanlar lanetlendi bence.. galiba çocuklar sadece temiz bu evrende
Reklam
aleyna
@okumayameyyal
·
Eğer bir gün öğretmen olabilirsem,sınıfa girdiğimde çocuklarıma diyeceğim ilk şey "sizler benim gerçekleştiremediğim hayallerimsiniz" olacak.
...
İlk yapmiş olacagimiz ise bu yükümlülüğün altindan kalkabilecek miyim sorusu olacak :)
Sibel Asena Sarıkoç
@_sibelsarikoccc
·
Ne güzel demiş Ömer Hayyam; Yarım somunun var mı? Bir ufak da evin? KimseIerin kuIu köIesi değiI misin? Kimsenin sırtından geçindiğin de yok ya? Keyfine bak, en hoş dünyası oIan sensin...
...
daha fazla
...
Senle içtiğim şarap helal Sensiz içtiğim su bile haram..
Takip Önerileri
gamze ş.
@gmzshbz
·
İyilik,yola düşen,yoldan toplanan birşey değildir.Tesadüfen ele geçen birşey değildir.İnsan iyiliği ancak başka bir insandan öğrenir.
Kitabı okudu
Toprak Ana
Cengiz Aytmatov
...
İnsan iyiliği öğrenir mi gerçekten? Yoksa özünde insan ya iyidir ya da kötüdür. İnsan galiba özüne kavuşmak için çevresel etkenlerden yararlanir.. ama yine de insanlar onun da özünde lanetlidir...
İleri