Gözlerimiz ve kulaklarımız bizim öğretmenimizdir.Dinlemek,bakmak gerek.Bunlarsız bir şey öğrenilmez.Bütün doğa duma dönüşmüş olsa bile,dün yayı koklayarak öğrenmemiz gerekirdi.Doğanın sesine kulak vermeli.Yalnız dinlemek yetmez,işittiğini anlamalı da.Eğer insanın ruhu anlayışsızsa,gözlerle kulaklar kötü araçlardır.Gözlere kulaklardan daha fazla güvenilir,onlara da her zaman inan olmaz.Doğa gizlenmeyi sever,sırlarına sokulabilmek gerek.Doğanın sesini dinleyin.Kendini kendinize sorular sorun.İnsan sonsuz bir dünyadır,evrenin benzeridir.