Sezgin

Sezgin
@Sezgin012
..sessiz, dingin ve ücra!
@Sezgin012·
·
sabitlendi
..sessiz, dingin ve ücra!
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yaşamı seçmedik, ona maruz kaldık. Şaşkınız.
"Gençtim ben ve neden hata payı yok diyordum hayatımda."
Alıntı
"Üzerime yüreğimden başka muska takmadan konuşmak istiyorum."
Alıntı
“Ne zaman vaktin var? dedi. Her zaman. Ona bu sözü söylemedim tabii. Her zaman vakti olanlara saygı duyulmaz.”
Alıntı