Sezgi Arapoğlu

Sezgi Arapoğlu
@Sezgince
Ölülerimiz ,biz onları unutana kadar ölmezler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Özgürlük,iki artı ikinin dört ettiğini söyleme özgürlüğüdür.Bu sağlanırsa gerisi gelir.
Bilge birisi kendisini eylemlerinden ve sonuçlarından sorumlu görür; bilgelikten hiç nasiplenmemiş insan ise kendini sadece niyetlerinden sorumlu sayar.
İşi, varoluşçu filozof gibi, cehennem başkalarıdır deme noktasına kadar vardırmayacağım.Ama başkalarının cennet olmadıkları da kesin.
Görebilecek gözlerimiz, sevebilecek yüreklerimiz, tutup kendimize çekebileceğimiz ellerimiz olduktan sonra dünyada görülüp yaşanacak o kadar çok şey var ki; kadınlarda, erkeklerde, sanatta,edebiyatta ve diğer her yerde tadını çıkarabileceğimiz, şükredebileceğimiz birçok şey var.