Bilge birisi kendisini eylemlerinden ve sonuçlarından sorumlu görür; bilgelikten hiç nasiplenmemiş insan ise kendini sadece niyetlerinden sorumlu sayar.
Görebilecek gözlerimiz, sevebilecek yüreklerimiz, tutup kendimize çekebileceğimiz ellerimiz olduktan sonra dünyada görülüp yaşanacak o kadar çok şey var ki; kadınlarda, erkeklerde, sanatta,edebiyatta ve diğer her yerde tadını çıkarabileceğimiz, şükredebileceğimiz birçok şey var.