"Yalnızım. İnsanların çoğu evlerine girdiler. Biten bir pazarın ağızlarında bıraktığı tatla, daha şimdiden bir sonraki pazarı düşünüyorlar. Benim içinse ne pazar var, ne de pazartesi. Karanlıklar içinde birbirini iteleyen günler ve birde bunun gibi şimşekler var.
Değişen hiçbir şey yok ama yinede her şey başka bir biçimde varolup gidiyor. Anlatamam. Yazamam. Bulantıya benziyor. Ama aynı zamanda onun tam tersi."
Jean Paul Satre/ Bulantı
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖