Yalnızca bu tek şeyi o korkunç şeyi kendi vücudundaki bütün damarları parçalasa da ona yardım edemeyeceğini bilerek... Sevdiğim bir bedeni izlemek onun perişan halde acılar içinde kanadı günü görmek ve bir güçlenen bir sönen insanın parmakları arasında akıp giden bir nabızı hissetmek... Doktor olmak ve hiçbir şey bilmemek, hiç, hiç, hiçbir şey...
Burada böylece oturmak ve kilisede dua eder mi yoksa bir kadın gibi dualar mırıldanmak....