"Zenginleri sevdiğini açıkça söylemekten hiç utanmayan bir adamın (Turgut Özal) etkisine kapılıp para hırsına teslim olan, kültürü önemsemeyen, tiyatroya, klasik müzik konserine, resim sergisine gitmeyen, kitap okumayan bu gençlerin, sanatın insana verebileceği hazlardan yoksun kalmaları yüreğimi parçalıyor"
Çok büyük beklentilerle okumaya başlamıştım, güzel bir kitap, gayet akıcı fakat efsanevi gibi bir sıfat kullanmayacağım. Kitabı beğendim, genel olarak hayatımızda gerçekleştirdiğimiz eylemlerin nedenlerini ve o eyleme geçmeden aldığımız kararların nedenini, sürecini bize sorgulattıran bir kitap. Ayrıca bir toplum eleştirisi yanı da var, metinde gördüğümüz Profesör Hikmet, İsmet Şerif gibi karakterler ve metin boyunca bu karakterlerin eylemleri toplumun bir emsali kabul edilebilir. Zevk alarak, sıkılmadan okudum. Tavsiye edeceğim güzel bir kitap.