Shawty

Shawty
@Shawtys
#98350175 Mini iç ses
Kimi seviyorsan acısı sende kalıyor.
1K
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık herşey olacağına varsın ben yoruldum.
1K
Bir kere kırılınca insan sonradan ne kadar tuttursan olmuyor, bir daha dik duramıyor insan.
1K
Herkesin bana ne kadar güçlü olduğumu söylemesinden usandım . Güçlü mü ? Ben mi ? Ben sadece güçlüymüş gibi davranıyorum . Çünkü bu düşünmemi önlüyor.
1K
Acımasızca geçip giden zamandan geriye kalan sadece yalnızlıklarımız .
1K