Şiari Edebiyye

Şiari Edebiyye
@ShiariEdebiyye
Kitabı okurken huzur bulan, kendince şiir yazan, boş vakitlerinde yardımlaşmaktan hoşlanan aciz bir beşer.
Mimar, Mühendis, Akademisyen, Müfessir, Özel ders öğretmeni
Yüksek mesleki öğretim
Hollanda
Batman
18 okur puanı
Ekim 2022 tarihinde katıldı
Eğlenerek okumak mı
10/10
·351 syf.··
Beğendi
·
2022 8. kitabı
Bu kitabı çok beğendim. Uzun zaman önce okumuştum. Belki içeriğini tam hatırlayamayabilirim, fakat okurken aldığım haz halen hatırımdadır. Ciddi bir yaşam öyküsünü anlatırken arada yapılan espirilerinde kitabın içine ustaca dizilmesi kitaba ayrı bir hava katmış. Üstelik kitabın içindeki karekterler, insanın hayata karşı nasıl pozitif ve dimdik durmaları gerektiğine dair bir kaç örnek teşkil etmektedir. Güldürürken aksiyona daldırtan bir kitap..!
İnsan ve Toplum
39. KoğuşNaşit Tutar · Dua Yayıncılık · 2007252 okunma
Reklam
Gönülden…Gönüle…
“Geçinmeye gönlü olan geçinir, anlaşmak isteyen orta yolu bulur, telafi etmek isteyen eder, önemseyen gösterir. Kısacası “ Ben böyleyim” diye bir şey yok, “Ben sana karşı böyleyim” diye bir şey var!” Franz Kafka
Edebiyat
Gerçeklik perdesi…
“ Her şey göründüğü gibi olsaydı, eline aldığın deniz suyu mavi olurdu..” George Orwell
Edebiyat
Yalın Özgürlük
“Bütün yalnızlar gibi özgür ve bütün özgürler gibi yalnızız..” Stefan Zweig
Edebiyat
Başkaları…Diğerleri…Onlar…
“Söz konusu başkalarının derdi olunca nasıl da hep daha zeki hep daha nesnel oluruz..” Stefan Zweig
Edebiyat
Reklam