Şeyma R.GZN...
Takip Et
Şeyma R.GZN...
@Shimo
Sıkı Okur
Zevkle yazdığım, keyifle okunduğunu bildiğim üç adet kitabım var.
instagram.com/lotus.seymar.go...
Röportaj:
malatyacagdas.com/ege-inci-nin-ya...
...
daha fazla
Yazar
Üniversite
14 Eylül 1976
2145 okur puanı
Mart 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitaplar
Discipline Is Destiny
Ryan Holiday
How to Remember Names and Faces
211/24. sayfa · Dale Carnegie
The Great Gatsby
F. Scott Fitzgerald
Duygusal Eğitim
Gustave Flaubert
Tanrısız Gençlik
Ödön Von Horvath
Söyleme Bilmesinler
Şermin Yaşar
Kızıl Soruşturma
Arthur Conan Doyle
686
Kitap
5,8bin
Takip edilen
6,3bin
Takipçi
330
İnceleme
4.109
Alıntı
2.006
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Şeyma R.GZN...
@Shimo
·
Hangisi değil ki, derler adama...
§ "Şehvet düşkünü bir adam olduğunuzu biliyorum."
Can
·
Kitabı okudu
Suç ve Ceza
Fyodor Dostoyevski
Ercan isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
Dedi :) :) buraların en çapkını 😁😁😁
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Şeyma R.GZN...
@Shimo
·
Sıklıkla :)
§ "Biz bir plan yaparken kaderin de bir planı olduğunu unuturuz." §
Can
·
Kitabı okudu
Alıntı
Suç ve Ceza
Fyodor Dostoyevski
Muhammed isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
Çok teşekkür ederim Muhammed Hocam :) Yirmi yıl sonra yeniden Suç ve Ceza güzel geldi:) 🌷
Şeyma R.GZN...
@Shimo
·
:) yapınmalar :)
§ "Asaletiniz karşısında o kadar küçüldüm ki, ne diyeceğimi bilemiyorum." §
Can
·
Kitabı okudu
Suç ve Ceza
Fyodor Dostoyevski
uğur bey isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
İşte bu tespit çok başka bir gerçektir :) Keyifli akşamlar Adige 🪗
Takip Önerileri
Ercan
@siyahbeyazzzz
·
Eğer insan kendi yaptığını doğru buluyorsa, diğer insanların buna saçmalık ya da aptallık demelerinin bir önemi yoktur…
Sayfa 33
·
Kitabı okudu
Alıntı
Clarissa
Stefan Zweig
Şeyma R.GZN... isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
@sonsuzhayatt Yani ben haklıyım deyip çalışmayan bir erkek ya da kadın topluma yük olur. Sorumluluklar noktasında haklılık değil, sorumluluk önemlidir demek istedim. Aman boşver bugün çok yoruldum :) hem ben abi diyorum sana! Gencecik insanım ben, bana abla diyemezsin 😅😁
Ercan
@siyahbeyazzzz
·
Eğer insan kendi yaptığını doğru buluyorsa, diğer insanların buna saçmalık ya da aptallık demelerinin bir önemi yoktur…
Sayfa 33
·
Kitabı okudu
Alıntı
Clarissa
Stefan Zweig
Şeyma R.GZN... isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
@sonsuzhayatt Üçüncü kişiler ve onların hakları sözkonusu olduğunda pek de öyle haklı olunmaz da ondan Ercan Abim 😁
Geri
İleri