Okunması,okutulması gereken bir kitap..Karanlıkta,bataklıkta yaşamayı kanıksayan insanlar bin bir türlü hastalıkla uğraşırken toplumda bir aydın çıkar ve bir mum yakar tüm ülkeyi aydınlatır..Köylü,aydın,zorba kim varsa bir işin ucundan tutar ve çağın ötesinde bir ülke kurar..Dilerim her ülkede J. V. Snellman gibi bir aydın yetişir..