Ilk defa İrlandali bir yazar okuyorum. Emanet cocuk, konusunu anlatmama gerek yok, kisa bir roman, bir öykü gibi. Yağmurlu, tam kitap okuma ve kahve içme havasında bir İstanbul gününe o kadar yakıştı ki.. Ailesi ile hic kuramadığı bağı, emanet edildiği aile ile kuran bir çocuğun öyküsü. Cok guzel, cok duygusal bir kitap, bir çırpıda okudum, cok keyifli