“Günışığı ve ayışığı ile iyileş kızım, nehrin ve şelalenin sesiyle, denizin gelgitleri ve kuşların kanat çırpışlarıyla.
Lavanta, biberiye ve papatya ile süslen. Şeker yerine çaya sevgi kat ve yıldızlara bakarak iç.
Rüzgarın sana verdiği öpücüklerle iyileş kızım ve yağmurun kucaklamasıyla.
Sezgilerine dikkat ederek, her gün daha akıllı ol. dünyaya gönül gözün ile bak.
Zıpla, dans et, şarkı söyle ki daha mutlu yaşayasın.
Güçlü ol, çıplak ayakların toprakta ve topraktan doğan her şeyle birlikte.
Sevginin güzeli ile iyileş kızım ve
şunu da hep hatırla; derman sensin.”