Sibel

Sibel
@Sibel1212
"Okumak, hiç kimsenin izinizi süremeyeceği sonsuz bir dünyaya adım atmaktır."
Reklam
Kendini sevmene izin vermeyen o iğrenç huzursuzluk. Bitsin artık, unut, bitsin.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Bu şehir korkutuyor artık beni Adrian.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Yaşlanıyorum, ötesi yok. Belki de asıl hikaye bu, her şeyim eskiyor, eksiliyor.
Reklam