Savaşçı kitabı ,içimizde bulunan huzursuzlukları, arayişları neyi neden yapmamız gerektiğini, yaşamı taçlandırmak icin kılavuz niteliğinde. Arayıştaysanız , depresyondaysanız, farklıysanız mutlaka okuyun , kendini anlamaya başlayın.
Yazarın okuduğum üçüncü kitabıydı,Ev yapimı paraşüt kitabı dışındaki kitaplarıni beğenmedim kendini çok tekrar etmiş , anlatilan hikayeler çok vasat türk filmi tadındaydı.Tek kitapta anlatmak istedigini anlatıyor diğer kitapları çok zorlama geldi :(