Ülkemizin yöneticilerini eleştirmekte haklısınız; ama bununla sınırlamayın kendinizi; eğer yöneticiler yozlaşmışsa, halkın kendisi de en az o kadar yozlaşmış demektir.
Yöneticiler bu genel kokuşmanın yüze vuran görüntüsüdür.
Ağacı, kökünden başlayarak iyileştirmek gerekiriz gerek gazetelerde, Kitaplarda düşüncelerini dile getirenler, gerekse kürsüden insanlara seslenenler, kendilerini bu çabaya adamalıdırlar.