"Eğer bizim tanrımız paganların ya da filozofların tanrısı olsaydı cennettin en üst noktasındaki sığınağı almış olsa bile ıstırabımız onu,oradan aşağı sürüklerdi.Ama bildiğiniz gibi bizimki beklemedi.Ona yumruk sallayabilirsiniz,suratına tükürebilirsiniz,onu sopayla dövebilirsiniz ve sonunda,onu bir çarmıha gerebilirsiniz."
Bir Taşra Papazının Güncesi / Robert Bresson
Peki ya sizin tanrınız ?