Mutluluk kendisi için istenen, hiçbir zaman bir başka şeyin elde edilmesi için işlenmeyen iyidir...onun ötesinde insanın elde edebileceği daha büyük bir şey yoktur.
İçimde bir sıkıntı var ne yerlere ne göklere sığdırabildiğim ne de içime bir hastalık gibi yayılmış her zerreme ,sahi nasıl yaşayabiliyor bu kadar insan düşünmeden, sorgulamadan okumadan istediğim hayat bu değil ,böylesine bir hayatı düşümde bile görmek istemem.....