Halbuki o insanlar iyilik ve hayrın yaranları,doğruyu ve gerçeği de arzulayan kimselerdi...öyleyken ,doğruyu uyulması gereken yolla bulup bilmek istemiyorlar da ...o doğruyu üstadlar yoluyla öğrenmenin peşinde koşuyorlardı...
Şunu anlamamız gerekir ki ilk olanın bizzat kendisi bakımından kavranılması zor değildir.Çünkü o mükemmelliğin son mertebesindedir.Ancak madde ve yoklukla karışmış olduklarından dolayı akıllarımızın gücünün zayıflığının sonucu olarak ,bizim onu idrak etmemiz güç tasavvur etmemiz zordur.Biz onu olduğu gibi düşünemeyecek kadar zayıfız...