"Kabilenin her üyesi yılın bir gününde kutlanıyordu; bu onun yaş gününde yapılmıyor, daha çok yeteneğinin tanınması, topluluğa katkısı ya da ruhsal gelişmesinde bir adım daha ileriye gitmesi gibi durumlarda gerçekleşen bir kutlama oluyordu. Onlar yaşlandıkları için şenlikler yapmıyorlardı, önem verip kutladıkları şey, sadece daha iyi olmaktı "
" Bu insanlar yazılı bir dil kullanmayı reddetmişlerdi çünkü onlara göre, yazı belleğin gücünü yok ediyordu. Eğer sürekli alıştırma yapılırsa bellek mükemmel bir işlerlik sergilerdi."
" Aborjinleri gözlemleyerek onların, suya çok daha az gereksinme duyduklarını ve çok daha az su içtiklerini fark ettim. Bedenleri, besinlerin içindeki sıvıyı maksimum düzeyde özümseyebiliyordu. Onlar Mutant'ların pek çok fiziksel bağımlılığı olduğunu, bunlardan birinin de su bağımlılığı olduğuna inanıyorlardı. "