Bazen korkarım... Bir dağı sevsem...Şöyle içim kaynayarak gözlerim hayranlıkla takılsa bir dağa... Korkarım da gözlerimi çekerim, kalbimi yatıştırırım ardından... Korkarım ki o dağ da aynı anda yerle bir olsun veya yanıp kül olsun...O da gitsin elimden.Korkarım ben bir şeyi çok sevmekten..