Sılay

Sılay
@Silayyildiz
Bilmiyorum, öğreniyorum
Lisans
21 Mayıs
90 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Kayıp Zamanın İzinde
Proust'un Kayıp Zamanın İzinde serisinin yeni kapak tasarımları müthiş. Uzun zamandır bir seriyi bu kadar doğru ve isabetli yansıtan kapak tasarımları görmemiştim. Daha seriyi okumadan serinin bütün kitaplarının organik olarak bağlı olmasını bize anlatan harika tasarımlar yapmışlar: hizliresim.com/RRoodk
Edebiyat
Sılay
Sürekli başlamak isteyip sakin bir zamanda başlamam gerek diye düşünerek ertelediğim seri... Dili ağır mı ilerliyor merak ediyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·158 syf.··
2020 45. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 12 Eylül 2020 15:51
Yeraltından Notlar benim Dostoyevski’den okuduğum üçüncü kitap. Dostoyevski’nin kitaplarında kahramanların iç dünyasına ne kadar değindiğini ve okuyucuya ne kadar başarılı empati kurdurduğunu söylememe gerek yok sanırım. Bu kitapta da tamamen kendimden bahsediliyormuş gibi hissederek okudum. Her insan kendi değerini kendisi belirlermiş. Başkasına karşı davranışlarımız onların da bize nasıl davranması gerektiğine rehber olur aslında. Burada bunun örneklerini görebiliyoruz. Bazen kendimizi çok yetersiz, dış görünüşümüzü çok çirkin, beğenilip sayılmayan, dışlanan biri gibi hissederiz ve bu düşünce bizimle beraber büyürken bize bunu hissettirenlerin de kendileri hakkında bu düşünlere bürünmesini ister hırs yaparız. Davranışlarımızla, sözlerimizle onu yerdiğimizi düşünür aslında kendi öfkemiz ve hırsımızla yine her şeyi kendimize yaparız. İnsanız, ne kadar bilgili, kültürlü, zeki olduğumuzu düşünsek ve bunlar için yatırım yapsak da sevilme ve beğenilme duygusunu içimizden atamayız. Ama bazen yanlışımızı görüp doğruya çevirmek ve başkalarının bizim hakkımızdaki görüşlerine çokta kulak asmamak yeraltında çıkmanın, hayata karışabilmenin en güzel yoludur. Keyifli okumalar
Yeraltından NotlarFyodor Dostoyevski · Can Yayınları · 2025159,7bin okunma
Sevda isimli okura yanıt verildi
Sılay
Teşekkür ederim ne mutlu bana 🌸
Sürekli yeni yeni arkadaşlar arıyorum diye gönderi atanlar...😱 Biyografisine okuduğu yere'sanane' konuma 'cehennem vs' yazanlar🤧 İlgi çekmek için her yolu deneyenler...😵 Sanki GT yapmak zorundayız gibi yapmayınca 'kendince' agresifleşenler...🤢 Ve ve ve en önemlisi burayı sevgili yapmak amaçlı kullananlar...🤯🔫 Unutmuşum bı kızımız hatırlattı TDK'den gönderilmiş gibi en ufak yazım yanlışına karışanlar da var...🙄 Arkadaşlık kurulabilir orasına bir şey denemez ama hiç mi işiniz yok? Dışarıdan öyle tiksindirici gözüküyorsunuz ki uygulamayı yemek yerken kullanmamaya çalışıyorum. Sizden ricam lütfen yaşınıza ya da aklınızın yaşına göre davranın. Teşekkürler 🙏
1000Kitap
Sılay
O kadar haklısın ki...
Saatleri Ayarlama Enstitüsü Yeşim Uzundal sayesinde gördüğüm Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın hediyesi olan kitaba başlıyorum:)
Begüm Çakır isimli okura yanıt verildi
Sılay
Çok teşekkür ederim 😊