Yazın sıkılmadan okuyacağınız eğlenceli sempatik okurken sizi sıkmayan güzel bir sonla biten ayrıca kurban psikolojisinden kurtulmanız gerektiğini de anlatan bir oturuşta bitirdiğim ve çok zevk aldığım bir kitaptı. Okuyun okutun :)
Kitabı övüp durmak istemiyorum bu yüzden diyeceğim tek şey bu kitap alışılagelmiş bir aşk hikayesinden çok daha fazlasıydı. Güzelliğe olan saplantımızı, çirkin sandığımızın içindeki güzelliği nasıl göremediğimizi muhteşem bir şekilde anlatıyor . Hayatınıza yeni bir bakış açısı katacak bir kitap arıyorsanız hemen alın bu kitabı derim.