- Bununla birlikte, mutluluk hakkındaki düşüncelerimle vedalaşmam gerekiyor, -dedi sokağı izlerken. -Mutluluk diye bir şey yok. Benim için hiç var olmadı ve muhtemelen genelde de yok. Lakin hayatımda sadece bir kez mutlu oldum. O da gece vakti senin şemsiyenin altında oturduğum zamandı. Ablam Nina’nın evinde unuttuğun şemsiyeyi hatırlıyor musun? -diye sordu karısına dönerek. -O zamanlar sana aşıktım. Gece boyu o şemsiyenin altında oturduğumu ve çok mutlu bir an yaşadığımı anımsıyorum.
*mutluluk sadece hatırlanan bir şeydir.