İbrahim

İbrahim
@Simurg88
Şiirden çıkarsın gösteri biter, Herkes yalnız dalar geceye Şansı olan çabuk uyur Rüya dediğimiz şey başka bir şiir...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Titreyen kalbimin en derin yerinde saklı adın, Uzun gecelerin sessizliğinde fısıldadığım tek dua sensin. Bir bakışınla bahar olur içimdeki kışlar, Aşkınla tamamlanan eksik yanım, en güzel yanım sensin.
"Uzun bir geceydi. Belki'ler, keşke'ler, eğer'lerle kendime işkence ettim." -11/22/63, Stephen King-
Titreyen kalbimin en derin yerinde saklı adın, Uzun gecelerin sessizliğinde fısıldadığım tek dua sensin. Bir bakışınla bahar olur içimdeki kışlar, Aşkınla tamamlanan eksik yanım, en güzel yanım sensin.