Zorlu bir kış geçirdim, seninki gibi neftî
acıktım, bitlendim, bir yerlerim sancıdı
sökmedi ama hoyrat kuralları faşizmin
çünkü kalbim aşktan çatlayıp yarılırdı.
Her sabah çarpışarak çekilirdi karanlık alnacımdan
acılar bile duymadım kof yürekler önünde
beynim her sabah devrimcinin beyniydi
ayaklarım donukladı gelgelelim
sağlığın yerinde mi?
İsmet Özel
... bu acımasız dünyada iyilik cezalandırılıyor! Kötülüğü yenmek, iyiliği yenmekten daha zor. Bu yüzden İyiler savunmasız, oluyorlar her türlü zararı görebiliyorlar.