Biz burada gerektiği zaman tüm ahlaki duygularımızı bastırır, özgürlüğümüzü, huzurumuzu, hatta vicdanımızı, her şeyimizi, her şeyimizi bitpazarında satışa çıkarırız!
Ağacın Tanrı olmadığını söylediğim değil, düşündüğüm andan beri biliyordum ölüme mahkûm olduğumu.Direnmedim, kaçmaya çalışmadım.Ulu ağacın önünden geçerken de diz çökmedim.Kendi ölümümü kendim seçerek özgürleştiğimi, Ağaç-Tanrı'yı reddetmenin ilk ve tek özgürlüğüm olduğunu o zaman düşünmedim.