Ecem Sinemis ÜKE

Ecem Sinemis ÜKE
@Sinecemis
Kendi hikâyemden sıkıldıkça kitapların gölgesinde soluklanıyorum.
Belki de hayat, yanlış anlayınca güzeldi. Sadece yanlış anlayınca. Ama her şeyi...
Sayfa 280·Kitabı okudu
Reklam
“Sen neden gitmiyordun? Annenler mi göndermiyor?” “Yok” dedi Derda. “Ben bekliyorum.” “Neyi?” “Üniversiteyi! Ben oradan başlayacağım.”
Sayfa 191·Kitabı okudu
Kalabalığın kayıtsızlığı karşısında yavaş yavaş sesi kesilen yaygaracı, gerçeği kabullenir ve çevresindeki boşluğu insanlarla doldurur. Buna, büyüme denir. Yetişkin olma. Tam olarak, yetişkin uysallığı.
Sayfa 120·Kitabı okudu
İnsan doğar. On-on beş yıl sonra dünyanın nasıl bir tezgah olduğunu ve doğumla ölüm arasına nasıl hapsedildiğini fark eder. Bu aslında bir histir, bilgi değil.
Sayfa 120·Kitabı okudu

Ecem Sinemis ÜKE

, bir kitabı yarım bıraktı
Mario Levi
7.6/10 · 194 okunma
Reklam