sinem kazançlı 35

sinem kazançlı 35
@Sinemkazancli
İşin kolayına kaçmadım Uğruna ölmedim yani Uğruna ölünecek sandığım biri için yaşadım hep Sen bunu da bilmedin Ben bir bakışına bin anlam yükledim Sen aşka kestirmeden gittin Bir hayatın özetini bırakıp avuçlarıma Şimdi gidiyorsun GİT Bana karanlığın ne demek olduğunu öğretmeden Bütün ışıklarımı söndürüyorsun...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Daha fazla kırılmamak adına etrafıma ördüğüm yüksek duvarlar, üzerime çöktü. Gidip birilerini öldürmek, birilerine küfür etmek ve birilerine sımsıkı sarılmak istedim. Bağırmak istedim, sonsuz acımı! Bir caddenin ortasında hıçkıra hıçkıra ağlamak istedim. Gırtlağıma parmak sokup içimde biriken nefretleri kusmak istedim. Özür dilemek istedim birilerinden… Bu içime kapanmışlığımın zincirlerini kırmak istedim. Güçlü gözükmek değil, güçlü olmak istedimm
1000Kitap
"Ben, seni görür görmez anlamıştım: bütün kaygısız görünüşünün altında, duygulu, içine kapanık bir insan olduğunu. Bunu beğendim işte."
Birileri beni toprağın altına gömmeden ve bedenim çürüyüp kokmadan, affetmek isterdim seni. En azından bir kaç dakikalığına. Çünkü seni affedemiyor olmak sevgilim, Aklımdan hiç çıkaramıyor olmak aslında. Seni hiç unutamıyorum, Sen de beni hatırla! Huzurlu uyanamadığın sabahlarda, O boşluktan düşme hissine kapıldığında, Durup dururken efkarlandığında, Yaktığın her sigaranın gırtlağına değen o son dumanında.. En çok tövbe ederken Tanrı'ya, Beni de hatırla günahlarının arasında !