Ben hepinizin aklındaki bir düşünceyim yalnızca, ve sizin eylemlerinizin dışında var değilim. Yönetici diye kimse yok ; yalnızca yönetilen, kendini yönetmek üzere var.
Hislerime tercüman bir inceleme olmuş ..
Ön yargılı davranmayayım , bir şans vereyim diye elime aldım kitabı ama yok yok ön yargılı olmak iyi bazen bir kere daha anladım :)
Gökhan KAPLAN
@ggkaplan88
·
Eline kalem alıp yazı yazan herkesin yazar olunmayacağını, ınstagram sözlerini kullanınca edebi sözler yazdım diye övülmemesi gerektiğini ve herşeyden öte zamanın çok önemli olduğunu ve gereksiz kitaplara harcanmaması gerektiğini bir kez daha anlamış olmanın mutluluğu ile bitiyorum cümlelerimi..