Sinem.

Sinem.
@Sinemmunluu
Benim yalnızlığım, insanlarla dolu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onu ilk gördüğümde yaşantımda çok önemli bir yer tutacağını sezmiştim. Bu tıpkı, bir filmin daha ilk karesinden bütününü kavramak,sonunu tahmin etmek gibi bir duyguydu. Onu ilk gördüğümde bundan böyle artık benim için çok önemli olacağını sezmiş ve ürkmüştüm. O andan başlayarak yaşantım değişecek, artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı. Bunu nasıl güçlü hissettiğimi ve sarsıldığımı iyi hatırlıyorum. Fakat elimden gelen hiç bir şey yok. Çünkü güçlü bir çekim alanının etkisine girmiş, büyülenmiştim. Bütünüyle tuhaf olarak tanımlanacak bir zevkle bu albeniye kapılmıştım. Tamamen kendi isteğimle ve tamamen 'ben ' oluşumla ilgili olarak.
Sayfa 26 - Evrest
1000k

Sinem.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·504 syf.·
230 günde okudu
·
2023 4. kitabı
Ahmet Ümit
8.5/10 · 28,2bin okunma
Ne yazık ki tek tabanca serseri doğdum, serseri ölcem
Yaşanılanları unutursan, geçmiş tekrar eder.