Fakat doğa ne kadar da estetiktir! Doğa, ne denli küçük olursa olsun, hiç işlenmemiş ve yabani -yani kendi haline bırakılmış- her toprak parçasını, insan pençelerini bundan uzak tuttuğu takdirde, çok geçmeden en zevkli şekilde dekore eder; bitkiler, çiçekler ve çalılarla süsler ki bunların kısıtlanmamış cevheri, doğal zarafeti ve incelikli düzeni, onların şu büyük egoistin disiplin sopası altında büyümediklerine, bilakis doğanın burada özgürce hüküm sürdüğüne delalet eder.