Esra

Esra
@Sivrisinek
Belli ki dünyaya düşmüşsünüz.Tarih boyunca gelmiş benzerleriniz gibi nadide ve yalnızsınız. Hayatı ciddiye alıyorsunuz ama nasıl ciddiye almanız gerektiğini de bilmiyorsunuz..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kim içimizdeki şeytan ?
Buna içimdeki şeytan diyordum;müdafaasını üzerime almaktan korktuğun bütün hareketlerimi ona yüklüyor ve kendi suratıma tüküreceğim yerde,haksızlığa , tesadüfün cilvesine uğramış bir mazlum gibi nefsimi şefkat ve ihtimama layık görüyordum.Halbuki ne şeytanı azizim, ne şeytanı ?Bu bizim gururumuzun ,salaklığımızın uydurması... İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu... İçimizde şeytan yok ...İçimizde aciz var ...Tembellik var ...İradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var ...
Sayfa 250 - Yky·Kitabı okudu