Ardıl

Seni görmek gibi bir kaygım var. Görsem sevginden öleceğim, Görmesem hasretinden...
Reklam
Dilerim hayatınıza egolarından arınmış, düşünerek konuşan, aranızda kilometrelerce mesafe olmasına rağmen yanınızdaymış hissi veren, incitmemek için itinalı davranan, ne kadar teşekkür etseniz de az geleceği insanlar girer. Yaşamın en katlanılır yanı bu güzel insanlar çünkü.
Hayat ve İnsan
Çavan dît dil hewand ew kara xezalan Kesera dile Mem ya sal û zemanan Kulîlkek şîn bûye li... Göz gördü, gönül barındırdı o ceylan yavrusunu Mem’in gönlünde yılların üzüntüsü Bir çiçek yeşermiş ...
Müzik
Denediysen ve olmadıysa, çabaladıysan ve başaramadıysan, eline bir kova alıp serptiysen yangın yerine belki söner diye, bir güneşi kucaklayıp koyabildiysen karanlığının çaprazına olmadıysa yine de, çok da üzülme. Yorgunluğu güzeldir çünkü, ''içim rahat'' diyebilmenin..
Ben ve Duygularım
Ben bu kadını yedi yaşımdan beri okuduğum kitaplardan, beş yaşımdan beri kurduğum hayal dünyalarından tanıyordum. Onda Halit Ziya'nın Nihali'nden, Vecihi Bey'in Mehcure'sinden, Şövalye Buridan'ın sevgilisinden ve tarih kitaplarında okuduğum hatta mevlit dinlerken tasavvur ettiğim, Muhammed'in annesi Amine Hatun'dan birer parça vardı. O benim hayalimdeki bütün kadınların bir terkibi, bir imtizacı idi.
Sayfa 55 - rey yayınları
Reklam