siYahGeCe

siYahGeCe
@SiyAh_geCe
"Eğer bu ölümse, ölümden korkmamalı. Onun güzel yüzünde, ölüm bile güzeldi."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

siYahGeCe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
2020 22. kitabı
Nihat Behram
8.8/10 · 13,2bin okunma
Sonradan bulduğun bir şeyi yitirmek, her zaman daha zordur.
Odamda tek başıma olmayı diledim; kitaplarımla baş başa, bu insanlardan uzakta.
Sayfa 100·Kitabı okudu