Berrak !

Berrak !
@Siyahimsi_
𝙸 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎...
öğrenciyiik
lise
İstanbul
8 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
"nefrete sevgiden daha çok güvenirim," dedi şeytan. "çünkü nefretin sahtesi olmaz."
Kitap
Reklam
"yatağımın karşısında bir pencere var. odanın duvarları bomboş. nasıl yaşadım on yıl bu evde? bir gün duvara bir resim asmak gelmedi mi içimden? ben ne yaptım? kimse de uyarmadı beni. işte sonunda anlamsız biri oldum. işte sonum geldi. kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım; kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım."
Kitap