ben 8.sınıf ta galıba okumustum bu kıtapı cok guzel kıtaptıçve bılıgılerı cok guzel dı ve her seyı ogrendık . ve bılgı darcıgım genışledı . ve kıtap cok guzel herekese tavsıye ederım.
ARKADAŞIM TAVSIYE ETMIŞTI BENDE OKUMUŞTUM VE ICREGIYE BAKTIGIM COK GUZEL DEMISTIM .SIZEDE TAVSIYE EDERIM. ICERIK GUZEL VE BILGILER OGRENIYORSUNUZ .VE BILGI DARCAGINIZ GENIŞLETIYOR