ARKADAŞIM TAVSIYE ETMIŞTI BENDE OKUMUŞTUM VE ICREGIYE BAKTIGIM COK GUZEL DEMISTIM .SIZEDE TAVSIYE EDERIM. ICERIK GUZEL VE BILGILER OGRENIYORSUNUZ .VE BILGI DARCAGINIZ GENIŞLETIYOR
kıtap cok guzel . kelıme darıcıgıı genlisetır . ve cok bılgıler var .ogrenmiş olursunuz . ve kıtap içerği cok guzel. ıstedıgınız zaman kıtapı okuyabılecegınız kıtap.