"Şimdi ikimizin bir fotoğrafı olmalıydı ama öyle duvara asmalik değil. Cüzdan da taşımalık da değil. Telefon da saklamalık hiç değil. İstiyorum ki kitap arasında saklamalik bir fotoğrafımız olsun. Bundan üç yüz yıl sonra birisi o fotoğrafı bulsun ve desin ki:
"Bir adam bir kadına nasıl bu kadar güzel bakar ?.
Ahmet Batman
Ah Tanrı dünyayı yeniden yarataydı
Yaratırken de beni yanında tutaydı
Derdim ki ona “ Ya benim adımı sil defterinden”
Ya da benim dilediğimce yarat dünyayı..
Ömer Hayyam