Şükrann

Şükrann
@Skrn_Ksc
Hemşire
Akdeniz Üni22
Şanlıurfa
164 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
"Şimdi ikimizin bir fotoğrafı olmalıydı ama öyle duvara asmalik değil. Cüzdan da taşımalık da değil. Telefon da saklamalık hiç değil. İstiyorum ki kitap arasında saklamalik bir fotoğrafımız olsun. Bundan üç yüz yıl sonra birisi o fotoğrafı bulsun ve desin ki: "Bir adam bir kadına nasıl bu kadar güzel bakar ?. Ahmet Batman
İlişkiler
Reklam
Eğer mutsuzluk, istediğini bulamamaktan, hayalini gerçekleştirememekten kaynaklanıyorsa sıradanlaşır. Sadece adı kalır.
Ah Tanrı dünyayı yeniden yarataydı Yaratırken de beni yanında tutaydı Derdim ki ona “ Ya benim adımı sil defterinden” Ya da benim dilediğimce yarat dünyayı.. Ömer Hayyam
Sayfa 148 - logos yayınevi·Kitabı okudu
Felsefe-Düşünce