İnsanların üstüne çok varmamalı... İnsanlarla oynamamalı. Bir yerleri var, bir ince yerleri, işte oraya değmemeli... Korkmalı insanların bu tarafından. Aşağı görmemeli insanları.
Ben yüreğimi satılığa çıkaranlardan değilim. Ondaki acı ve çoşkuyla onun bunun gözünü boyamaktan nefret ederim. Acıya dayanmayı öğrensin, çünkü sadece kendi acısını değil, sayısız acıları yüklenmeyi öğretmeliyim ona.