Bir kızın günlüğü ♡

Bir kızın günlüğü ♡
@Skumaskott
İbrâhîm, gönlümü put sanıp da kıran kim?
İYİ GECELER:)
~ - Niçin uyuyorsun? - Vaktin nasıl geçtiğini bilmemek için... ~
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biliyorum; Gidenin şiirini okumak güçtür..
*Bir eksiklik var sanki üzerimde Yokla yüreğini Yoksa sende mi kaldım... * Ben seni Bir kulun ebedi ibadetinin mükafatı olan Cenneti kadar hak ediyorum Sen kiminle günah işliyorsun? * Üzülme; İyi bir terk ediş, Kötü bir ihanetten iyidir... * Sen boğazımda kalmış bir yaşamı Yutkunabilmem için bir yudum su’sun. Gelmiyor, öldürüyorsun... * Memleket hasreti gibisin sevgilim Kapı ağzında, Pencere kenarında seviyorum seni Dokunmadan, fotoğraflarla.. * Șair haklı çıksın istemezdim Fakat; “Korkunç Özledim Seni”… *
Alıntı
İyi geceler 1k :)
Sevgilimiz yok belki ama 1k ailem var🫶
Kalbimde huzurlu bir ıstırap var ve sakinliğim vazgeçişimdendir..
Alıntı