Anlatmalarına gerek bile yoktu. Babalar görür. Ama elimden bir şey gelmedi, gelmiyor da. Benim hatamın bedelini çocuklar ödedi. Üçü de. En çok Ethem mi? Ekrem mi? Emin mi? Bilsem...
Hayattasınız. Ben de hayattayım ama yaşıyor muyum bilmiyorum. Ağız dolusu gülmedim bir kere bile. Bir kere õpmedim Nurten'i kendime çekip. Çocuk yapmak başka, sevişmek başka. Hiç "seni seviyorum" demedim, o da bana demedi..