Gerçekliğin bilimsel temelini kabul eden kimseler arasında rağbet gören, genelde açıkça söylenmeden geçilen bir kanıya göre özgürlük, ahlak ve amaç konularındaki bütün felsefi gümbürtüye bir çeki düzen ek son tahlilde gayet kolay olmalıdır: bizler atom topluluklanyız ve birbirimize iyi davranmalıyız. Bu da sonuçta ne kadar zor olabilir ki?