Çiftleşmenin temel mekaniğinden haberim vardı. Çünkü benim müthiş annem benim ve kardeşimin sorduğu her soruya mümkün olduğu kadar dürüst cevaplar vermenin en sağlıklı davranış olduğuna inanırdı. Ben ciddi ciddi dinlerdim, dinlerken giderek yükselen bir inanılmazlık duygusu içinde olurdum Çünkü annem insanların sevişmesini samimi biçimde tarif ederdi. İnanamazdım. İki insan bunu yapmayı neden istesin ki... Hele de birbirini sevdiğini iddia eden insanlar... Annem benim kuşkularıma ve yaradılışından gelen titizliklerime cevap olarak, sevişmenin gerçekten zevkli bir şey olduğunu bana anlatabilmek için uzun çabalar gösterirdi, aslında birbirine aşık iki insanın paylaşabileceği en yüce ve en büyük yakınlık olduğunu söylerdi ben yine de kuşkularımdan arınamazdım.