2008 yılı öss sınavına 2 gün var.. Elime bu kitap geçti. Başladım okumaya... 2 gün neredeyse 4 saat uyudum ve kitabı bitirdim... Çokça sayfasında gözyaşlarımı tutamayıp ağladım.. Türklüğümle bir kez daha gurur duydum.
Sonrasında şans bu ya işte sınavda tarih soruları kitapta karşılaştığım yerlerden geldi. Sayısalcı olarak yapabildiğim tarih sorularını da bu kitap sayesinde yaptım diyebilirim..
Şiddetle tavsiye ederim. İyi okumalar herkese..