Hayır, kadınlar... anlaşılmaz bir muammamdır! Ruhları, kalpleri çözülemez! Çehrelerinde okunan seyre ne mana vermeli? Onları neyle hamletmeli? O imalar, manalı bakışlar. Hasılı, içinden çıkılmaz bir âlem! Onlarn yalnız gözleri, insanın içinde kaybolacağı bir ülkedir. Ve insan bir kere o cazibeye tutuldu mu kurtuluş imkâni yoktur!
Hatta o gözlerin sıcak, yumuşak, tatlı, baygın, şehvani, çekici, yakıcı, hayatı gıcıklayıcı,bayıltıcı,çıldırtıcı parıltılarını ifade etmek bile imkansızdır.
Anı yaşa diyemem. Gelecekten kaygı duyacaksın. Gelecek kaygıdır, geçmiş acı. Acı da kaygı da düşündürtür insanı. Düşünmek yazdırıyor, deneyimleyeceksin.